Často kladené otázky
V tejto časti nájdete odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás naši zákazníci pýtajú. Je možné, že tu nájdete odpoveď aj na tú svoju. Ak ste však odpoveď na svoje otázky nenašli, neváhajte nás kontaktovať na našej mailovej adrese info@e-baby.sk alebo telefonicky na 0904 854 774.
+
Ako vybrať veľkosť sady do postieľky?Pri sadách do postieľky si vyberáte z troch rozmerov 120×90, 135×100 a 140×70. Prvé dva rozmery sú veľkosť obliečok a sada je vhodná do postieľky 120×60. Tretí rozmer je veľkosť postieľky 140×70, a v tomto prípade je aj celá súprava prispôsobená tomuto rozmeru a paplónik je automaticky vo veľkosti 135×100
+
Prečo trvá dodanie súprav do postieľky niekedy až tri týždne?V našom obchodíku ponúkame veľmi široký sortiment súprav do postieľky od rôznych výrobcov. Sady sú dostupné vo veľmi širokej škále farieb a vzorov. Z tohto dôvodu ich ani dodávatelia nemajú bežne skladom a šijú sa v niektorých prípadoch priamo na objednávku.
+
Môžete mi poradiť pri výbere tovaru?Budeme veľmi radi keď nás oslovíte, poprípade požiadate o radu pri vyberaní výbavičky pre Vaše bábätko. Radi Vám poradíme na základe referencií našich zákazníkov ako aj osobných skúseností.
–
Kedy dostanem tovar ?Objednávky prijaté do 11.00 hod sú ešte v daný deň vyskladnené a v nasledujúci pracovný deň doručené, ak je tovar na sklade. Tovar je väčšinou na objednávku. Termín dodania je rôzny a snažíme sa ho uvádzať pri každom tovare individuálne. V prípade zmeny dodacej doby Vás budeme informovať.
+
Koľko zaplatím za doručenie?Vložte produkt do košíka a zadajte spôsob doručenia a platby, výška poštovného sa automaticky vypočíta. Viac informácií o výške poštovného nájdete na stránke spôsoby dopravy a platby. Objednávky nad 200 € doručenie zdarma. To sa nevzťahuje na nábytok (skrine, komody, postele). Tu sa účtuje 5 € za kus.
+
Kam mi doručí kuriér zásielku?Zásielka bude doručená na adresu uvedenú v objednávke ako doručovacia adresa. Spravidla Vám kuriér doručí balík pred prvé vchodové dvere.
+
Urobil/a som viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť aby som poštovné platil iba raz?Áno, objednávky vám spojíme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná. Je dobré keď nás o tejto skutočnosti budete informovať.
+
Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?Áno, samozrejme. Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.
+
Koľko dní je môj balík u kuriéra?Váš balík zotrvá u kuriéra po dobu 3 dní od dátumu odoslania. Po uplynutí tejto doby je zásielka automaticky zasielaná späť na našu adresu. Vždy je dobré sa dohodnúť s kuriérom ktorý tovar doručuje.
–
Čo ak je zásielka poškodená pri preberaní ?Ak zistíte, že zásielka je poškodená treba spísať protokol o poškodení s kuriérom a zaslať nám e-mail objednavky@e-baby.sk, že vám bol doručený poškodený tovar.
+
Postačí mi doklad o kúpe pri reklamácii?Áno, postačí. Na stránke je taktiež formulár na stiahnutie do ktorého vpíšete všetky potrebné informácie.
+
Kde si môžem uplatniť záručnú opravu?Všetky záručné opravy si môžete uplatniť u nás.
+
Aká záruka sa vzťahuje na váš tovar?Záručná doba plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov, ak výrobca neposkytuje predĺženú záruku. Záručná doba sa predlžuje o čas, kedy bol daný produkt v oprave, na základe dokladov o predchádzajúcej reklamácií. Viac informácii nájdete na stránke reklamačný poriadok.
+
Kedy bude moja reklamácia vybavená?O spôsobe riešenia reklamácie rozhodneme ihneď, v zložitejších prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak je potrebné zložité technické zhodnotenie stavu výrobku a odborné posúdenie vady, alebo oprava tovaru – najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
+
Mám nárok na vrátenie peňazí pri reklamácii?Spôsoby vybavenia reklamácie môžu byť: oprava, dodanie náhradného dielu, výmena za nový kus, prípadne dodanie iného tovaru, o ktorý má kupujúci záujem (do hodnoty pôvodného tovaru), alebo vrátenie peňazí. O výsledku riešenia vašej reklamácie vás informujeme prostredníctvom emailu alebo doporučenou listovou zásielkou pred uplynutím 30-dňovej lehoty.
+
Čo robiť v prípade, že som kúpil/a tovar a bol to nevhodný darček?Odstúpiť od zmluvy môžete bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar však musí byť v bezchybnom stave a v originálnom balení. Ak ste ho dostali v rámci akcie s darčekom, je potrebné ho zaslať späť spolu s ním. Prečítajte si viac o postupe pri odstúpení od zmluvy.